Kategoria Pliki współdzielone
to miejsce, w którym można trzymać pliki potrzebne do rozliczania osiedla.
W kategorii Pliki współdzielone
mamy dwa foldery:
- Folder
Pliki prywatne
- wszystko w tym folderze jest dostępne tylko dla administratora - Folder
Pliki publiczne
- wszystko w tym folderze jest dostępne dla mieszkańców

Co znaczą poszczególne symbole na stronie?
"Do góry
" - wychodzenie do folderu "wyżej", tak jakby cofa do poprzedniego folderu.
"Zip
" - skompresowanie kilku plików w jeden.
"Nowy folder
" - po kliknięciu, trzeba nazwać nowy folder, kliknąć "ok
". Nowy folder powinien po chwili się ukazać. Wewnątrz folderów można tworzyć kolejne foldery.
"Dodaj pliki
" - po kliknięciu trzeba wybrać plik z komputera (kliknij "wybierz pliki
", znajdź na komputerze plik, który chcesz przesłać, kliknij "zapisz pliki
".
"Usuń
" - jedno kliknięcie na folder/plik, który chcemy usunąć, klikamy "usuń
", klikamy "tak
", w odpowiedzi na to, czy na pewno chcemy go usunąć.
Uwaga! Plik usunięty znika całkowicie z wOsiedle. Jeśli usunięcie było pomyłką, trzeba plik ponownie wgrać z własnego komputera.
Jak dodać pliki do folderu w plikach współdzielonych?
- Jeśli jest to plik do wglądu dla mieszkańców, wejdź w
folder publiczny
. Jeśli jest to plik, który ma być widoczny tylko dla Ciebie, wejdź wfolder prywatny
. - Kliknij "
Przeglądaj...
". - Kliknij "
Wybierz pliki
". - Otworzy się okno przeglądania plików z komputera. Trzeba znaleźć plik, który chce się wgrać na stronę, kliknąć "
Otwórz
". - Następnie należy kliknąć przycisk "
Zapisz pliki
". - Po chwili plik powinien znaleźć się w wybranym przez Ciebie folderze.
Twój plik został dodany!
Jak usunąć pliki znajdujące się w plikach współdzielonych?
- Wybierz plik, który chcesz usunąć i na niego kliknij.
- Kliknij "
Usuń
". - Pojawi się komunikat ze strony, pytający, czy na pewno chce się usunąć dany plik.
- Kliknij "
Tak
".
Twój plik został usunięty!
Materiał wideo
Co jest na filmie
- Pliki Prywatne
- Pliki Publiczne
- Usuwanie plików